Last days of summer holidays

16:34:00

Dawno nic nie pisałam! A to dlatego, bo starałam się czerpać pełnymi garściami z końcówki wakacji. Mój weekend był cudowny! W sobotę pojechaliśmy z Rafałem do Ikei w Berlinie i oczywiście wszyystko mi się podobało <3 Porobiłam kilka zdjęć. Strasznie inspirująca jest ta Ikea, od razu chce się przemeblowywać własny dom ;)
A niedziela- też była super! Jeździliśmy sobie na gokartach, ostatnie zdjęcie przedstawia mnie w całym rynsztunku :D niezła zabawa, polecam :D

A od dziś zaczynają się już obowiązki. Siedzę od rana przy komputerze i staram się ogarnąć wszystko ;) No nic, to wracam do robotki. Pa!
















You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ikea zawsze inspiruje ;) ale z tymi ozdobami świątecznymi to już przegięcie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właściwie nigdy do Ikei nie dotarłam, ale uwielbiam oglądać ich katalog jest w nim dużo inspiracji i nigdy ich nie wyrzucam, żeby kiedyś wykorzystać jakiś pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Ikeę! W Niemczech już widzę święta :) jakoś wcześnie w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja się stęskniłam za sklepami IKEA! Oglądanie ekspozycji na żywo też mnie mocno inspiruje, nie to samo co katalog ;) Aż chce się kupić połowę mebli i dodatków! Albo po prostu zamieszkać w sklepie! Widzę, że świąt się nie mogą doczekać tak samo jak ja, ale u mnie jeszcze choinka nie stoi... :P

    OdpowiedzUsuń