Tie Dye - koszulki DIY dla mamy i córki

21:30:00

Jeden z głównych trendów na wiosna/ lato 2019 to tie dye, czyli to co kojarzymy z ery dzieci kwiatów - cieniowane ubrania. Oczywiście, sieciówki już wykorzystały ten motyw w swoich kolekcjach, ale ja polecam Wam zrobić coś dla siebie samemu, bo to jest proste jak bułka z masłem! I tanie też jak bułka z masłem ;)

Co potrzebujemy?

- białe ubranie (ja wzięłam t-shirt i białe body córeczki)
- gumki recepturki
- barwnik (użyłam takiego bez gotowania)
- duży gar emaliowany



Na początku wiążemy ciasno gumki na ubraniach - ja chciałam uzyskać paski, więc związałam w takie coś, co wygląda jak pęta kiełbasy :p



Następnie, postępujemy według instrukcji na barwniku. U mnie trzeba było rozpuścić barwnik np. w szklance, podgrzać wode w garnku do max. 60 stopni. wymieszać barwnik z wodą i wsadzić tam ubrania. Podgrzewać lekko, ale nie gotować.



W barwniku trzymałam ok. 40 minut, bo chciałam uzyskać niezbyt mocny brąz. Mieszałam, mieszałam, a potem wszystko dokładnie wypłukałam. Płukałam bluzki już ze zdjętymi gumkami. Potem powiesiłam do wyschnięcia i... to już koniec roboty ;)


 Prawda, że łatwe? A jaka Nastusia była zadowolona, że ma coś jak mama :) Polecamy!!! 








You Might Also Like

0 komentarze