Tipi - dekoracja i zabawa

17:16:00

Kolejną ozdobą i zabawką, jaką zrobiliśmy na Roczek, było popularne ostatnio tipi :) Wykonaliśmy je z drewnianych patyczków z castoramy, przewierconych i związanych, oraz resztek tiulowych firan. Dodatkową ozdobą, pięknie wyglądającą po zmroku, były światełka ledowe położone na wierzchu namiociku. Wyszło bardzo fajnie i teraz będzie to element wystroju pokoiku Anastazji ! :)
Dywanik, który jest podstawą tipi, również utkałam sama z "wełenki" z recyklingowanej bawełny -super relaksująca sprawa :)




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajnie wyszło! :) I ja zrobiłam synkowi tipi na urodziny (drugie urodziny ;)), i też wykorzystałam kije z Castoramy. Ale zapomniałam wywiercić w środku otwory i materiał głupio zjeżdżał... Ale pierwsze próby poczynione, teraz jestem mądrzejsza :D

    OdpowiedzUsuń