Nowe techniki

17:45:00

Zapragnęłam nauczyć się jakichś nowych technik robienia biżuterii. Na pierwszy ogień poszedł filc. Podoba mi się ta metoda i całkiem przyjemnie się "dziubie" te kuleczki ;) Jest dostępnych mnóstwo ślicznych kolorów wełny i jeszcze więcej cudownych koralików - naturalnych i sztucznych, którymi można urozmaicić gotowe kuleczki i stworzyć np. piękne wisiory, broszki, opaski, kolczyki. Na razie jestem bardzo kiepska, nic jeszcze nie udało mi się zrobić, co mogłabym pokazać, ale staram się jak mogę.

Drugą techniką, jaka mnie zaciekawiła jest sutasz. Niestety zawsze jak widziałam jakieś sutaszowe błyskotki stwierdzałam, że kompletnie nie są w moim stylu i kojarzyły mi się z taką indyjską biżuterią, jaka była modna w latach 90'. Aż wczoraj ujrzałam fantastyczne wisiory - sutasz plus kwiatki, jeszcze do tego bardzo modne kolory...zakochałam się. Pobiegłam więc kupić co trzeba, obejrzałam tutoriale i próbuję. Na razie z mizernym skutkiem, ale myślę, że w miarę czasu coś z tego będzie. Marzę, by zrobić jakiś cudowny, bogaty wisior! Poniżej zdjęcia moich nowych nabytków. Trzymajcie kciuki za moją naukę i jeśli znacie jakieś fajne strony internetowe z opisem, jak tworzyć biżuterię w obu technikach, to bardzo proszę - podzielcie się ze mną nimi :) Pozdrawiam wszystkich!

English version:
I wanted to learn some new techniques of making jewelry. First off all was felt. I like this method, and It's quite fun to make balls;) There are a lot of pretty colors of wool and even more wonderful beads - natural and artificial, which can vary the finished beads and create such beautiful pendants, brooches, headbands, earrings. For now, I'm very bad at it. I have nothing I could show you, but I tdo my best.

The second technique, which I liked was soutache. Unfortunately, every time I saw soutache jewellery I thought that it is not my style and it is sooo 90's. Until yesterday I saw a fantastic pendants - braid plus flowers, plus very trendy colors ... I fell in love. I ran to buy what I need, I watched the tutorials and try. So far, failed miserably. I'd love to do some wonderful, rich necklace! Here are some pictures of my new acquisitions. Keep your fingers crossed for my learning, and if you know any cool websites with descriptions, how to make jewelry for both techniques  - please share them with me :) Greetings to all!




You Might Also Like

0 komentarze