Pamiątkowy album na Roczek

11:47:00

Chciałam, by Nastusia miała jakąś pamiątkę z Roczku jak będzie duża, więc wykonałam dla niej album. Każda strona to zdjęcie z poszczególnych miesięcy jej życia - robiłam jej zdjęcie każdego 9-go dnia miesiąca, więc miałam takie już wcześniej przygotowane.
Każdy gość na urodzinkach miał dla siebie jedną kartkę w książeczce, na której mógł napisać życzenia dla Anastazji. Wyszło to bardzo pięknie! A album sam w sobie również jest świetny, ponieważ jest w formie książki, która bardzo ładnie będzie wyglądać na półce :)
Może będzie to inspiracją również dla Was? Cieszę się, że słoiczki z zeszłego wpisu tak przypadły Wam do gustu <3 W następnych wpisach kolejne moje pomysły z urodzinek!







You Might Also Like

2 komentarze

  1. Przepiękne! To będzie genialna pamiątka :) Uwielbiam takie rodzicielskie inicjatywy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam takie rodzicielskie inicjatywy! :D

    OdpowiedzUsuń