Plany na Roczek

21:05:00

Niesamowicie nie mogę doczekać się "Roczku" Nastusi! Tak samo jak pieczołowicie planowałam nasz ślub, równie ambitnie podchodzę do urodzinek.
Wymyśliłam już motyw przewodni - BOHO. Zrobiłam mini tablicę z inspiracjami:


Udało mi się już załatwić najważniejsze - kreację Nastki:

Wszystko w H&Mie :)

A tu parę inspiracji, głównie z Pinteresta:







Chcę na pewno zrobić "Słodki bufet" z tortem ombre z żywymi kwiatami, francuskimi makaronikami i masą dekoracji :) W TK Maxx już zdobyłam dwa fajne gadżety: 


A tu znów moje inspiracje:













Kolejna bardzo istotna rzecz - ozdoba krzesełka dziecka :) Inspiracje:





Myślę jeszcze o zrobieniu tipi na czas imprezy, a w środku byłaby Nastki mata do zabawy - to też byłby niezły pomysł. Zrobiłabym go z resztek tiulowych firan, cottonballsów i sztucznych kwiatów, które zostały mi z dawnego projektu. Inspiracja:


Ogromnym problemem jest POMYSŁ NA PREZENT! Mam już na oku dwie rzeczy - robocika fisher price, na którego nagrywa się melodyjki a on tańczy, lub edukacyjny wałeczek sensoryczny, pomocny w raczkowaniu, staniu itd... Może macie jakieś pomysły? :)




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetna sprawa! Bardzo mi przypadło wszystko do gustu! Szkoda, że dzieci brak

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu super inspiracje :-) buciki i namiot extra :-) życzę udanej imprezy Nastusi :-)

    OdpowiedzUsuń