Spódniczka dla maleńkiej dziewczynki

13:49:00

Witajcie po ogromnej przerwie! 

Dziś coś zupełnie innego, nie dla mnie, ale dla mojej malutkiej córeczki (tak, urodziłam małą Anastazję :D ). Zrobiłam jej spódniczkę z tego co akurat miałam pod ręką, czyli z białej bawełny w złote kropki i ozdobnej gumy w aztecki wzór. Okazuje się, że spódniczka super komponuje się z jej ślicznym body i podkolanówkami :D Ah cudnie się stroi taką małą lalę :D
W planie mam jeszcze zrobić dla niej kocyk/rożek z własnoręcznie narysowaną grafiką w wiewiórki, ale czasu jest strasznie mało na cokolwiek i nie wiem czy uda mi się zrealizować ten projekt ;) Trzymajcie kciuki :)



Pozdrawiamy,
Parasola&Anastazja

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Gratulacje - teraz to się zacznie szycie! Spódniczka ładna, brawo, ale ten Totoro skradł mi serce! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) A spódniczka śliczna ;-)

    OdpowiedzUsuń