Opaska z Sylwestra wykonana metodą soutache

13:48:00

Cześć wszystkim! Tak jak już (wielokrotnie) obiecywałam, chciałabym Wam dziś pokazać moją opaskę wykonaną metodą soutache. Miałam ją na sobie w Sylwestra, tematem przewodnim były lata 20 i jakoś mi się tak skojarzyło, że wtedy kobiety lubiły nosić na głowie rzeczy podobnego typu. Opaska okazała się wygodna i pasowała mi do reszty stroju. Lubię tę metodę soutache, choć wiem, że jeszcze muszę się wiele nauczyć, by moje prace były perfekcyjne. Ale jak w każdej mojej aktywności artystycznej, najważniejszy jest dla mnie sam relaks robienia i jednak mam trochę satysfakcji, że po paru godzinach pracy, dana rzecz jest do noszenia :) Jeśli macie trochę wolnego czasu, polecam wprawić się w "dzierganiu" ozdób ze sznureczków soutache :)

Na dziś to tylko tyle, a poniżej oczywiście zdjęcia opaski :) Pozdrawiam :*




You Might Also Like

2 komentarze