Witajcie po przerwie!

21:40:00

Cześć! Stęskniłam się baardzo za blogowaniem i za tym, żeby kreatywnie rozwijać się poza czasem pracy. Z kopyta ruszam ponownie, już teraz wprowadzę postanowienie Noworoczne :) Mam nadzieję, że nadal będziecie wchodzić na moją stronę i inspirować mnie do dalszej kreatywności!

Dobrze, więc zacznijmy. Co teraz mamy? Czas przedświąteczny! Czyli mój ulubiony czas w roku, kocham grudzień i mało co w ten miesiąc może wyprowadzić mnie z równowagi ;) Uwielbiam grudniowe życie w biegu, planowanie prezentów, przystrajanie domu, czekanie na śnieg, picie grzańca oglądając filmy o Świętach... Dużo by wyliczać! Dziś postanowiłam napisać kartki Świąteczne, ponieważ bardzo lubię tę tradycję. Mam sprytny sposób na estetyczne i ładne ich wykonanie - zawsze drukuję skomponowaną przeze mnie "wkładkę" do kartek. Znajduje się tam zwykle wierszyk oraz jakiś fajny rysunek, który akurat mi się spodoba. Tym razem wkładka wygląda tak:



Z rzeczy do załatwienia przed 24.12 zostało mi jeszcze zaplanowanie potraw, dokupienie kilku drobiazgów oraz oczywiście choinka! Tym razem będzie złoto - biała, obiecuję relację na blogu ;)
OK, na dziś koniec, myślę, że na nowy start to wystarczy ;) Pozostawiam Was z instagramowym mixem przedświątecznym i zapraszam do obserwowania moich wpisów!

http://instagram.com/parasolaola/



You Might Also Like

0 komentarze