Ostatnie dni roku

20:48:00

Szybko bardzo minął ten rok! Jak Wasze postanowienia, które postawiliście sobie rok temu? U mnie poszło całkiem nieźle, spełniłam myślę koło 90% z nich. Idąc za ciosem, postawiłam sobie kolejne 6 na następny rok i mam nadzieję, że ich dotrzymam.
Kończąc ten intensywny 2014 rok, chciałabym zrobić coś jeszcze - uszyć wreszcie jakąś kreację! Sylwester jest świetną motywacją i z resztą jak chyba pamiętacie, co roku staram się szyć coś na Sylwestra ;) Takie były moje ostatnie autorskie sukienki:

Sylwester 2013


Sylwester 2012


 Sylwester 2011




Tak jak już na FB pisałam, tym razem kreacja musi być rodem z lat 20. Fajny temat i bliski mojemu stylowi. Chciałabym raczej uniknąć czerni i uszyć coś błyszczącego, "fruwającego", z elementami przezroczystości. Jutro przejdę się po materiały - mam nadzieję, że dostanę coś sensownego, w sumie od tego zależy powodzenie projektu :D
Znalazłam kilka inspiracji, zrobię również jakieś szkice tego, co siedzi mi w głowie, może coś z tego wyjdzie :) Jestem bardzo podekscytowana tym projektem, tak dawno nic nie szyłam! Ewidentnie teraz mam wenę twórczą :)

Inspiracje:









Na moim instagramie oraz facebooku na bieżąco będę Wam pokazywać, jak idzie tworzenie sukienki, a tymczasem kończę leniwy dzień i zabieram się za jakiś przyjemny film ;) Do następnego razu! 

You Might Also Like

1 komentarze