DIY - ramka na pierścionek

19:42:00

Zastanawiacie się czasem, gdzie wieczorem odłożyć pierścionek, żeby go nie zgubić? Oczywistym rozwiązaniem jest pudełko, ale co powiecie na coś innego? Znalazłam kiedyś na stronie Majlaf DIY inspirujący pomysł i postanowiłam wprowadzić go w życie. Mianowicie -jest to "ramka na pierścionek". Wykonanie - 3 minuty ;) Należy wyjąć szkiełko z ramki i zamiast niego dać kawałek materiału. Ja wykorzystałam mały kawałek, próbkę mojego autorskiego wzoru z Cottonbee. Koszt - śmiesznie mały ;) Ramka była z Pepco za parę złotych, a kawałek autorskiego materiału 9zł.
Aha, trzeba jeszcze wbić ładną szpileczkę na środku ramki, żeby móc na niej powiesić pierścionek. Fajne, co nie? :)




You Might Also Like

5 komentarze

  1. ja bym to widziała w mniejszej ramce i spróbowała znaleźć jakąś szpilkę z ciekawszą końcówką albo może coś takiego, żeby nie było widać, że to szpilka :) ale pomysł bardzo fajny :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do szpilki się zgadzam, jak znajdę jakąś ładniejszą, to sobie zamienię ;) Ale akurat wielkość ramki jest OK :)

      Usuń
  2. super pomysl :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł naprawdę bardzo ciekawy, pokuszę się sama o taki :)

    drozdzikz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń