Moje nowe autorskie materiały :)

21:51:00

Znów zajęłam się trochę projektowaniem grafik :)
Okazało się, że mogę połączyć w jedno wszystkie moje pasje :

ARCHITEKTURA+SZYCIE+DESIGN

A jak? Bardzo prosto. Tekstylia domowe. Widzieliście już trochę na ten temat na moim facebooku, wrzucałam migawki z obecnych działań. 
Może zacznę od początku, by wszystko dokładnie wytłumaczyć. Dzięki temu, iż pojawiła się na rynku firma Cottonbee, mogłam połączyć DESIGN+SZYCIE. Cottonbee drukuje na różnych tkaninach zaprojektowane przez użytkowników wzory. Bardzo mnie to zainspirowało i w związku z tym od razu zaczęłam mieć mnóstwo pomysłów na fajne, designerskie aplikacje. Wymyśliłam między innymi flaminga i buldoga we wianuszku, te dwa projekty to moje ulubione rysunki, z obecnych pomysłów. 
Jako że architektura wnętrz głównie zajmuje mój ostatni czas, ciągle w głowie mam jakieś nowe pomysły i inspiracje na dekoracje wnętrz. Tekstylia domowe są rewelacyjnym sposobem na to, by zmienić wnętrze, a jeśli jeszcze dodatkowo mogę sobie te tekstylia sama zaprojektować, to jest już idealnie! Stworzyłam więc póki co poduchy z moich cudnych materiałów, a w przyszłości będą też zasłonki, kapy, obrusiki....ETC! Wszystko :)
Zobaczcie, jaką cudną paczkę otrzymałam od Cottonbee. Są tam materiały z buldożkami i parę próbek z moimi pozostałymi wzorami, również znany Wam z facebooka robal ;) Wszystko było pięknie zapakowane, eco-friendly i w ogóle same superlatywy! :) W następnych postach pokażę Wam co z tych materiałów powstaje, jestem bardzo zadowolona z efektów i nasze mieszkanko baardzo zyskało na urodzie, dzięki elementom wykonanym z tych pięknych materiałów:)
Poniżej zdjęcia paczuszki:






You Might Also Like

2 komentarze

  1. Genialne wzory :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie, ale jeżeli Ci się spodoba, możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń