Delikatesy Śródziemnomorskie w Szczecinie

22:11:00

Dziś chciałabym podzielić się z Wami kilkoma informacjami na temat nowego miejsca w Szczecinie. Jest to miejsce, które stworzyła moja koleżanka, z którą znam się dosłownie od zawsze i w dodatku mieszka rzut beretem ode mnie. Ale nie polecałabym Wam oczywiście nic, co według mnie nie spełniałoby Waszych wymagań, więc możecie być pewni, że piszę dziś o miejscu w stu procentach wyjątkowym i zdecydowanie wartościowym i innowacyjnym!

Mowa o Delikatesach Śródziemnomorskich. Może na początek kilka najważniejszych informacji. Mieszczą się one przy ul. Rayskiego 28 w Szczecinie. Co można tam znaleźć? Surowo wyselekcjonowane ekologiczne oraz regionalne produkty z różnych stron świata. Jak widzicie na mojej fotorelacji, również opakowania są wyjątkowe i cieszą oko ;) 
Miałam przyjemność być na otwarciu sklepu, które miało miejsce w Mikołajki. Było winko, czekolada, oliwki oraz różne smakołyki. 
A co z cenami produktów? Na prawdę nie są wygórowane i myślę, że każdy może pozwolić sobie na kupno jakiegoś drobiazgu. Mi najbardziej spodobała się cudnie zapakowana żurawina oraz espresso czekoladowo-imbirowe do zrobienia w domu. Zakupiłam, zjadłam - polecam :D

Podsumowując - polecam Wam gorąco to urocze miejsce. Idźcie i spróbujcie, co je się w różnych regionach świata! :)

PS Nie zapomnijcie o posmakowaniu czekolad inspirowanych rodzajami win... :O Pycha! 










You Might Also Like

0 komentarze