Skarby Natury - paczka :)

12:11:00

Wczoraj odebrałam paczkę od Skarbów Natury (wcześniej pisałam Wam, że wygrałam bon do tego sklepu). Postanowiłam zrobić osobny post o paczuszce, bo tak strasznie mi się spodobała :D Była strasznie słodko spakowana, uwielbiam, gdy sprzedawcy przywiązują wagę do tego typu detali. A zawartość również mnie nie zawiodła! Jak się dowiedziałam, pani prowadząca sklep osobiście wybiera każdy przedmiot, dlatego można być pewnym co do ich jakości.
Najślicznejszy jest agat pomarańczowy <3 Będzie elementem dominującym w wisiorze, który planuję zrobić. Połączę go z fuksjowymi i pomarańczowymi sznureczkami oraz wkomponuję trochę tych metalicznych. Już go widzę oczami wyobraźni :D Znając moje tempo, pewnie jego robienie zajmie mi co najmniej 2 tygodnie... :p Byłoby super, gdyby udało mi się go zrobić do Świąt <3 

Zawsze jest tak, że jak mam dużo pracy (kiedyś uczelnianej, teraz zawodowej), to nagle przychodzi mi miliard pomysłów, co by tu zrobić nowego, a kiedy mam wolne i się nudze - NIC :p No cóż, widocznie mój mózg tak właśnie funkcjonuje, muszę się z tym pogodzić :D

Poniżej zdjęcia tej przesłodkiej paczuszki, jeśli chcecie też dostać takie cudeńka, odsyłam do sklepu http://www.skarbynatury.pl/ :)






You Might Also Like

2 komentarze

  1. Masz rację, takie pięknie zapakowane paczki to naprawdę coś mega. Fajnie, że niektóre sklepy zwracają na to uwagę, bo ja bardzo często dostaję po prostu wszystko wrzucone do bombelkowej koperty. Zawartość też niczego sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam robić zakupy w Skarbach, wszystkie zamówione rzeczy zawsze są idealne, nigdy się nie rozczarowałam. Otwieranie paczki z zamówieniem, jest dla mnie jak otwieranie prezentu od Mikołaja :-)

    OdpowiedzUsuń