Środek wakacji

12:14:00

Tak jak Wam wspominałam w ostatnim poście, spędzam mój wolny czas na planowaniu wesela. Sama nie wierzę, że to już za dwa miesiące... :O 
Przejrzałam bardzo dużo stron internetowych dotyczących ślubów i muszę przyznać, że jestem zaskoczona, jak ta branża jest rozwinięta! I jak dużo jest różnych detali, o których nie miałam pojęcia, że w ogóle są potrzebne. Jedną z takich rzeczy jest poduszeczka na obrączki. To są małe dzieła sztuki! Niestety, w polskich źródłach nie znalazłam żadnej, która mi się podoba lub są bardzo drogie (nawet koło 100zł), więc zrobiłam swoją sama. To samo postąpiłam w przypadku podwiązki ślubnej. A podwiązek zrobiłam nawet kilka i mam zamiar wystawić je na Pakamerze, jak już powstanie mała kolekcja.
Przede mną jeszcze zrobienie pudełka na koperty od gości (kolejna zaskakująca dla mnie rzecz :p ). Można na prawdę przyjemnie spędzać czas robiąc te wszystkie drobiazgi. Na prawdę się wciągnęłam :)
Poniżej zamieszam Wam zdjęcia moich wyrobów. A jeśli chcielibyście pooglądać znalezione przeze mnie inspiracje ślubne, zapraszam na bloga nr 2 http://ohminttobe.blogspot.com/ lub na facebooka: https://www.facebook.com/ohminttobe.
Pozdrawiam :)







You Might Also Like

3 komentarze

  1. Prześliczna ta poduszeczka a podwiązka też przecudna,pozdrawiam i zapraszm na mojego bloga:http://uszycprzerobic.blogspot.com/,Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne te rzeczy...:) Aż chce mi się już swojego ślubu:)
    Podwiązka przecudna;)

    OdpowiedzUsuń