DIY - bluzka Céline

20:32:00

Już dawno obiecywałam Wam, że opiszę, jak zrobić uwielbiany przez bloggerki t-shirt Céline. Jestem teraz pochłonięta przygotowaniami do ślubu, stąd moja rzadka obecność. Na bieżąco to co robię możecie obserwować np. na moim Instagramie, na Facebooku lub moim drugim - ślubnym blogu - Oh Mint to be. Nie próżnuję ;) No ale wracając do Céline, poniżej widzicie ciąg zdjęć z chyba dość jasnym przedstawieniem co i jak, ale na wszelki wypadek jeszcze w paru słowach opiszę o co chodzi.

Czego potrzebujemy:
1. 1 kartka papieru do naprasowanek do jasnych tkanin
2. nożyczek
3. żelazka
4. papieru do pieczenia

Jak to zrobić?
Na początku drukujemy na specjalnym papierze napis Céline, który ja na przykład narysowałam sobie w programie graficznym. Następnie należy grafikę wydrukować w lustrzanym odbiciu na owym papierze.
Wycinamy każdą literkę.
Układamy na bluzeczce i przykrywamy papierem do pieczenia.
Prasujemy bardzo gorącym żelazkiem parę minut.
Gdy napis się przetransferuje, zdejmujemy papier.
Gotowe! :)

Życzę powodzenia w robieniu własnej bluzeczki :) 


You Might Also Like

12 komentarze

  1. O! Toż to moja koszulka! :):):) nice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam na Twoim blogu <3 cud miód!

      Usuń
    2. Moje literki niestety zaczynają odpadać po dużej ilości prania, muszę sobie nową zrobić bo uwielbiam ;)

      Usuń
  2. No te naprasowanki są świetne:D Ja w ten sposób robię metki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło!
    Powodzenia z przygotowaniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!!życze udanych przygotowań do wielkiego dnia,zapraszam na mojego bloga :http://uszycprzerobic.blogspot.com/,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak się nazywa czcionka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jest to żadna standardowa czcionka, narysowałam to sama na podstawie oryginału ;)

      Usuń