4 URODZINY PARASOLI!

01:03:00


20.04.2009
 Wtedy powstał pierwszy post na blogu olaparasola.blogspot.com. Założyłam go, jako interesująca się modą studentka architektury. Blogi modowe nie były wtedy aż tak mocno znane. Pamiętam, że śledziłam głównie strony z modą uliczną takie jak hell looks i face hunter. Nie miałam za bardzo pomysłu, o czym miałby być mój blog, miałam nadzieję, że w trakcie pisania jakoś wszystko samo przyjdzie. Na początku publikowałam wizualizacje budynków, które projektowałam na studiach, potem małe akcesoria modowe, które zaczęłam tworzyć.  Potem były również grafiki, aż w końcu ubrania. Szyłam je początkowo dla modelek (moja kochana siostra pełniła rolę jednej z nich i sprawdzała się w tym świetnie), nie były to raczej ciuchy dla mnie. Tak się złożyło, że w ciągu około 1-1,5 roku pojawiła się dla mnie szansa wzięcia udziału w kilku pokazach mody, dlatego musiałam jak najszybciej udoskonalić swój warsztat oraz uszyć wiele strojów. Pomogło mi to w ćwiczeniu sztuki, jaką jest moda.
W 2011 roku odważyłam się szyć dla siebie. Stało się to głównie dzięki udziałowi w warsztatach szycia w School of Form. Wtedy zaczęła się dla mnie prawdziwa przygoda. Zaczęłam wymyślać dla siebie coraz to nowe stroje, takie jakie bardzo chciałam mieć, lecz nie znajdywałam takich w sklepach. Szyłam –metodą prób i błędów. Poznałam również wspaniałego chłopaka, mojego kochanego Rafała, który pomógł mi odważyć się pozować w strojach, które tworzę i razem robimy sesje zdjęciowe już od prawie dwóch lat. Myślę, że w ciągu tych 4 lat tworzenia bloga osiągnęłam to, co chciałam – wytworzyłam swój styl i charakter mojej strony.
 Dziś specjalna notatka, urodzinowa, oraz specjalna urodzinowa sesja zdjęciowa, dokładnie wpisująca się w styl, który preferuję – delikatny, romantyczny i kobiecy.  Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Dziękuję wszystkim z Was, którzy mnie odwiedzają, było Was tu już 110 515. Bardzo bym chciała, żebyście nadal tu zaglądali, postaram się Was nie zawieść! Mam dla Was również bardzo fajny prezent urodzinowy J Podczas zakupów na stronie http://www.naszyjnikimie.pl/ po wpisaniu hasła PARASOLA , otrzymacie zniżkę – aż 10%. Naszyjnik z kolekcji Naszyjnikimie mam na sobie na poniższych zdjęciach, jest naprawdę świetny i dołączył do grona moich ulubionych J To już wszystko na dziś, jeszcze raz Wam dziękuję, że jesteście!

PS Na zdjęciu sukienka kopertowa mojego autorstwa oraz kwiatowe ozdoby, również Parasolowe:)

 20.04.2009

That is when the first post appeared on the blog olaparasola.blogspot.com. I posted it as an architecture student interested in fashion. Fashion Blogs were not then so much known. I remember that I followed
mostly the fashion street looks like hell and face hunter. I did not have any idea about ​​what would be my blog, I hoped that in the process of writing itself somehow everything will come. At the beginning I published visualizations of buildings, which was designed in college, then a small fashion accessories made by me. Then there were the graphics, and eventually clothing. I sewed it for models (also for my dear sister). It so happened that in about 1-1.5 years there was an opportunity for me to participate in several fashion shows, so I had to quickly improve my skills and sew a lot of clothes. It helped me in the practise art, which is fashion.
In 2011, I ventured to sew for myselve. This was mainly because of participation in the sewing workshop at the School of Form. Then began the real adventure for me. I started to design for myself new clothes, so I really wanted to have, but I've not find in stores. I sewed and sewed... Also I met a wonderful boyfriend, my dear Raphael, who helped me to dare to pose in costumes that I make and do photo shoots together for almost two years. I think that during these four years I achieved what I wanted - created my own style and character.
 Today, a special note, a birthday note, and a special birthday photo session, exactly fits well with the style I prefer - a gentle, romantic and feminine. I hope you like it! Thank you to all of you who visit me, it was 110 515 . Please visit me more often and I'll try not to disappoint you! I have for you also a very nice birthday present :) When shopping at http://www.naszyjnikimie.pl/ after entering the password PARASOLA, you will receive a discount - up to 10%. Necklace from collection Naszyjnikimie I'm wearing in the pictures below, it is really great and joined the grop of my favorites J That's all for today, thank you again that you are!

sukienka i kwiatowe ozdoby - Parasola
zdjęcia - Rafał Nowosad
wisiorek - naszyjnikimie








szkic sukienki :)





You Might Also Like

16 komentarze

  1. awwww, podoba mi się Twój romantyczny styl! i widzę, że jesteś bardzo utalentowana i dążysz do celu - oby tak dalej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję tych 4 lat! co prawda odkryłam twojego bloga dopiero w tę rocznicę ale pozostanę tu na dłużej :)
    świetne szyjesz stroje, bardzo podoba mi się to, że planujesz swoje zestawy! przepiękne dodatki.

    obserwuję & lajkuję na fejsie ;)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! Sto lat! Życzę kolejnych co najmniej 4 lat blogowania, mnóstwa pomysłów, cierpliwości i wytrwałości! Sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, już 4 lata, wowow! Serdecznie ci tego gratuluje. Wytrwalosci :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka całkiem fajnie ci wyszła! A sesja z kwiatami jest przepiękna! I widzę, że masz Fasionary! Gdzie kupiłaś? Drogi był? Ja też tego używam, ale mam po prostu wydrukowane strony kropkowanymi figurami a nie notes. Jak sprawdzałam jakiś czas temu ile to kosztuje to zrezygnowałam z zakupu wersji torebkowej i pozostałam przy mojej domowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) Fashionary kupiłam przez internet na stronie Answear, 79 zł ;) Jestem z niego bardzo zadowolona, bo wreszcie mam okazję tworzyć "książeczkę" z moich projektów, która po latach będzie super pamiątką ;)

      Usuń
    2. o, to trochę staniało ostatnio, może się skuszę...dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  6. Kolejnych rocznic, kreatywnych pomysłów i realizacji wszystkich marzeń:)))!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, Twój blog jest wspaniały tak samo z resztą jak i Ty sama! Oby tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Ciebie serdecznie.Miło i ciekawie tu,wiec jeśli pozwolisz zostanę na dłużej.Ciebie w wolnej chwili zapraszam do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń