Silver paper bag

14:49:00

Dziś mam dla Was kolejną zawijaną torbę. Tym razem z cienkiej eko skóry w kolorze srebrnym. Jest bardzo pojemna, zamyka się na rzepy. Jeśli macie ochotę na taką, zapraszam na moją Pakamerę, link poniżej! :)

Today I have for you another wraparound bag. This time, made of a thin silver leather. It is very capacious. If you would like one this, I invite you to my Pakamera shop, link below! :)



srebrna torba - Parasola
rękawiczki - H&M
parka - Mango
okulary - Diverse
zdjęcia - Rafał Nowosad









You Might Also Like

4 komentarze

  1. świetne rękawiczki :)))))


    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS NA Facebooku

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna stylizacja. Przypominasz mi aktorkę z filmu :)

    Mam nadzieję, że skomentujesz stylizację na moim blogu: http://exclaimhere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te torby, ale średnio praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna! A te okulary jeszcze dodają CI uroku!

    OdpowiedzUsuń