Recenzja książki "Remake it - Clothes"

17:55:00

Ostatnio zamówiłam sobie bardzo fajną książkę - "Remake it - Clothes". Kupiłam ją w księgarni internetowej bookoff. Głównie są tam książki o sztuce, architekturze i designie, czyli coś specjalnie dla mnie! :) Obiecałam Wam na moim facebooku, że zrecenzuję ją na łamach mojego bloga, więc dziś chciałabym się wywiązać z tej obietnicy.
Recently I ordered a very nice book - "Remake it - Clothes". I bought it in a bookstore bookoff. Mainly there are books about art architecture and design, which is something for me! :) I promised you on my facebook that I will review it on the pages of my blog, so today I would like to fulfill this promise.


RECENZJA KSIĄŻKI REMAKE IT- CLOTHES
REMAKE IT - CLOTHES - BOOK REVIEW



Podobno nie ocenia się książki po okładce, jednak właśnie ona mnie do niej przyciągnęła. Świetna grafika, moje ulubione kolory, doskonale dobrana czcionka i... mnie kupili ;) Bardzo się ucieszyłam, ponieważ przesyłka przyszła już na drugi dzień. Miałam nadzieję, że nie będę żałować zakupu. Wydałam na nią dość dużo, bo prawie 70 zł, co dla mojego niezbyt dużego budżetu jest sporym wydatkiem. Na szczęście, gdy miałam ją w rękach po raz pierwszy, wiedziałam już, że przed nami dużo wspólnych godzin, pełnych inspiracji. I właśnie o tych inspiracjach chciałabym Wam opowiedzieć w tej recenzji.
Książka podzielona jest na kilka działów: womenswear (1), menswear (2), everyone (3), accessories (4), children and pets (5).
Apparently you should not judge a book by its cover, but it just attracted me to her. Great graphics, my favorite colors, well-chosen font ... they bought me. I was very happy because the shipment came on the next day. I hoped that I will not regret the purchase. I spent on it quite a bit, because almost 70 zł, rather much for my budget  . Fortunately, when I had it in the hands for the first time, I knew that a lot of hours, full of inspiration are ahead of us. And it is about the inspirations I would like to tell you in this review.
The book is divided into several departments: womenswear (1), menswear (2), everyone (3), accessories (4), children and pets (5).





1. Womenswear
Ten dział podoba mi się najbardziej. Można znaleźć tu wiele zdjęć kolekcji projektantów (raczej tych niszowych) oraz porady, jak zrobić "coś z niczego". Jeden z moich ulubionych przepisów to jak zrobić spódniczkę z poszewki na poduszkę oraz jak nosić koszulę chłopaka.
This charpter I like the most. You can find here lots of pictures collection of designers (rather the niche) and tips on how to make "something out of nothing". One of my favorite recipes is how to make a skirt with a pillowcase and how to wear a boyfriend shirt.





2. Menswear
W dziale menswear znajdziemy porady dla kreatywnych mężczyzn, lub ich kreatywnych dziewczyn :) 
In the menswear chapter we find creative tips for men, or their creative girls :) 

 3. Everyone
Ten dział prezentuje nam uniwersalne rady na przerabianie różnych przedmiotów, bez podziału na płeć. Są fajne sposoby na przerobienie zwykłych t-shirtów :)
This chapter presents us universal advice for rework various objects, regardless of sex. There are fun ways to rework the usual t-shirts :)


4. Accessories
Ten dział jest idealny dla osób, które nie mają wprawy w szyciu na maszynie. Znajdziemy tam na przykład świetny sposób na zrobienie nauszników z wieszaka na ubranie.
This chapter is ideal for people who do not have skill in sewing on the machine. You'll find for example a great way to make the ear muffs using hanger for clothes.



5. Childern and pets
Ten rozdział również jest bardzo ciekawy. Jest tam opisany fajny sposób na zrobienie portfelika z taśmy klejącej, bluzeczki i spodenek dla dzieci. Jest też oczywiście wiele zdjęć, które z pewnością zainspirują wielu z Was do pracy.
This chapter is also very interesting. There's a cool way to make a wallet out of duct tape, tops and shorts for children. There is alsoobviously lots of pictures that are sure to inspire many of you to work.

Reasumując, bardzo Wam polecam tę książkę. Był to dobry zakup i nie dość, że skorzysta z niej moja szafa, to również jej piękna aparycja ozdobi półeczkę z książkami.
In short, I really recommend this book. It was a good buy. It will enrich my wardrobe and her beautiful apparition will decorate shelf of books.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. zapowiada sie naprawde fajnie, duzo ciekawych pomysłów - z tego co pokazałas, wszystkie mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  2. Super musi być ta książka! Recenzja fajna, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i mam super pomysł na prezent dla siostruni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopisujemy do listy "must buy/have/read/" :) Dzięki za recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak patrzę na twoją recenzję i na fotografię-to stwierdzam ,że książka musi być na prawdę fajna!

    OdpowiedzUsuń