Madame Lambre

13:32:00

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o czymś prześlicznym! Mowa tu o kosmetykach Madame Lambre. Postanowiłam przetestować je dla Was i napisać o nich parę słów. Zacznijmy może od małej zajawki:
Today I would like to tell you about something pretty! We are talking about Madame Lambre cosmetics. I decided to test them for you and write a few words about them. Let's start with a little previews:


Lubicie secesję? Ja kocham. Wszystkie obiekty Gaudiego, cała ta płynność wzorów, artyzm... Więc jasną rzeczą jest, że spodobały mi się również kosmetyki Madame Lambre, które są inspirowane secesją.
Oto jak wyglądają niektóre z tych kosmetyków:
Do you like Art Nouveau period? I love it. All Gaudi objects, all this liquidity design, artistry ... So it's obvious that I also liked Madame Lambre cosmetics, which are inspired by Art Nouveau.
Here's how some of those cosmetics look:



Do mojej delikatnej urody i bardzo jasnej cery nie wszystkie kolorowe kosmetyki są idealne, unikam ostrych kolorów na oczach, czy też bardziej "fikuśnych" makijaży, wolę klasyczne i tylko podkreślające walory. W tym zestawie znalazłam kilka idealnych dla mnie rzeczy, był to np. śliczny błyszczyk, bardzo błyszczący, ale w kolorze, który ładnie zgrywał się z moim naturalnym:
To my delicate beauty and a very bright color skin, not all cosmetics are great, I avoid sharp colors on the eyes, or a more "imaginative" makeup, I prefer classic and only highlighting the advantages. In this set, I found a few things perfect for me, it was for example lovely lip gloss, very shiny, but in a color that fits nicely into my natural:




Co jak co, ale lakiery do paznokci to moja słabość. W kolorze, który prezentuję Wam poniżej czuję się bardzo elegancko, podoba mi się jego konsystencja oraz miliony drobinek, które błyszczą bardzo intensywnie.
Nail polish is my obsession. In the color, which I present to you below I feel very elegant, I like the texture and millions of particles that sparkle intensely.



A na deser zostawiłam prasowany cień do powiek. Jest bardzo ciekawie wytłoczony i samo patrzenie na niego to już przyjemność. Mam odcień grafitowy, który pewnie wykorzystam na jakieś większe wyjście. Jest on w formie magnesiku, który wkłada się do specjalnych szkatułek, które prezentuję Wam poniżej. Są bardzo eleganckie i w stylu retro, pięknie wyglądałyby na mojej komodzie! ;)
And for dessert I left pressed eyeshadow. It is embossed very interestingly _ and just looking at it it's a pleasure. I have a graphite shade, which probably will use for a bigger party. It is in the form of a magnet, which you can place in a special caskets, which I present to you below. They are very chic and retro style, would look lovely on my dresser! ;)



SHOP:





You Might Also Like

5 komentarze

  1. super kosmetyki! chyba się skuszę na jakiś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oh my gosh! It seems so lovely! I'm so jealous!

    I am following now, hope you follow back :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm following you too :) good luck with your blog! :)

      Usuń
  3. ten cien ma taką piękna prasowanke ze az szkoda używac !

    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń