Working girl

21:21:00

Dzisiejszy dzień był bardzo pracowity. Wstałam dość wcześnie jak na mnie i praktycznie od razu zabrałam się do pracy (no, prawie - musiałam jeszcze tylko obejrzeć nowy odcinek The Mindy Project ;p ). Miałam całe mnóstwo rzeczy do zrobienia. Między innymi było to wysłanie wisiorków. Uszyłam specjalne woreczki, do których spakowałam owe wisiory i wydrukowałam bileciki pod kolor. Takie woreczki to bardzo prosta rzecz, a jakże efektowna :D Nawet osoba, która nie umie szyć zbyt dobrze poradziłaby sobie z takimi. Postaram się zrobić osobny post DIY, jak je zrobić ;) 
A tak poza tym, wpadł mi do głowy pomysł, żeby zrobić na blogu dodatkową rzecz - posty z codziennymi stylizacjami. Mam nadzieję, że będę miała na tyle samozaparcia, żeby wprowadzić to w życie, bo strasznie podoba mi się ten pomysł :) No to wracam do pracy a Wam życzę miłego wieczoru! ;)

Today was a very busy day. I got up pretty early for me, and almost immediately gone to work (well, almost - I had to watch the new episode of The Mindy Project ;p). I had a lot of things to do. Among other things, it was sent pendants. I made special bags, which packed pendants. I printed a card with the name in the matching colors. These bags are very simple thing, and how impressive: D Even a person who does not know how to sew very well cope with such. I'll try to do a separate post DIY, how to make them;)
Anyway, I came up with the idea to make a blog extra thing - with daily posts stylistic. I hope that I will have a little perseverance to do it, because I like the idea :) Well, back to work and have a nice evening! ;)




I jeszcze moja nowa grafika ;)
And my new graphic ;)


You Might Also Like

2 komentarze