Platinum blonde

21:26:00

Powoli zaczynam realizować moje postanowienia noworoczne :) Kupiłam już karnet na fitness (ehh, już nie ma odwrotu od ćwiczeń! :p ) i zmieniłam kolor włosów. Ruszyłam nawet z magisterką! :p Wszystko idzie w dobrym kierunku i oby dalej tak szło. Dziś u fryzjerki spędziłam aż 4 godziny! Niełatwo jest uzyskać platynowy blond ;) Postanowień zostało mnóstwo, ale lubię stawiać sobie nowe cele i je realizować, nawet jeśli są to błahe rzeczy ;)
Poza tym... czeka mnie niedługo wyjazd na warsztaty tworzenia biżuterii w Warszawie! W tym tygodniu powinnam dostać zaproszenie-niespodziankę, więc wtedy opowiem Wam więcej szczegółów na ten temat. A tymczasem wracam do pracy i zostawiam Was z kilkoma zdjęciami, papa! :)


I begin to implement my New Year's resolutions :) I already got a carnet for fitness (ehh, no return of exercise!: p) and I changed hair color . I even move on with even with a degree graduate! : p Everything is going in the right direction and I hope it went further. Today  I spent up to 4 hours at the hairdresser! It is not easy to get platinum blonde;) I still have many of the provisions, but I like to put myself new goals and pursue them, even if they are trivial things;)
Besides ... Soon I will have a trip to the jewelry making workshop in Warsaw! This week, I should get a surprise invitation, so then I will tell you more details about it. Meanwhile, back to work and leave you with a few photos, bye bye! :)






You Might Also Like

5 komentarze

  1. wiesz co... tak się zastanawiałam kogo mi przypominasz na tym pierwszym zdjęciu...

    już wiem!!
    Nicole Kidman!! :D serio :D zwłaszcza z tego filmu gdzie grała czarownicę :D bardo do twarzy Ci w nowym wcieleniu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję! :D Wiesz, już mi kilka osób mówiło, że ją przypominam i za każdym razem bardzo się z tego cieszę :D

      Usuń
  2. METAMORFOZA ŚWIETNA, A WARSZTATÓW ZAZDROSZCZĘ.
    ***
    WWW.ZAPALOV.BLOGSPOT.COM - BLOG O MOIM PROJEKTOWANIU MODY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) gratuluję Ci Twoich projektów, zaglądałam na Twojego bloga :)

      Usuń
  3. thanks :) Your blog is also very nice, I'll follow you! :)

    OdpowiedzUsuń