Wczoraj

12:59:00

Chyba dopadło mnie jakieś przesilenie jesienne, bo wczoraj również nie zrobiłam nic konstruktywnego. Ale przynajmniej pochodziłam sobie troszkę po szczecińskich wydarzeniach. Byłam na bardzo fajnym pokazie mody FutoREcycle/pokaz mody EcoLab. Zrobiłam kilka dość marnych niestety zdjęć telefonem (ale chyba cośtam widać). Potem poszliśmy posiedzieć sobie do Popularnej i tam dorwałam Hot Magazine, w którym wreszcie mogłam zobaczyć efekt sesji zdjęciowej (moja srebrna sukienka i kopertówka) ! Wystąpiłam też w roli eksperta komentującego street style. Bardzo się cieszę! Strasznie to motywujące, widzieć swoje efekty pracy. A na poniedziałek muszę wymyślić 4 kolejne stylizacje.
Dziś za to, bardzo przyjemny dzień, kino i zakupy z Rafałem. Leniwie jak zwykle, wstałam o 12 a do tej pory jestem w piżamie :D No nic, żegnam Was i życzę miłego piątku!

xxx







You Might Also Like

4 komentarze

  1. hm , czy dobrze widzę w gazecie Pola? specyficzna ruda blogerka :) powiedz co się z nią dzieje, ponieważ jakiś rok temu, może więcej zawiesiła swojego bloga i tak się zastanawiam, czy ma może nowego? a na zdjęciach z cekinady widziałam ją przy Twoim stoisku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to ona :) jest teraz dziennikarką, ale szyje też ubrania :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo :) chętnie bym się z Wami spotkała dziewczyny :) sama też coś szyję i tworzę, mogłoby być całkiem sympatycznie się spotkać na mała burzę mózgów ;)

      Usuń
    3. oo, to koniecznie trzeba zorganizować jakieś spotkanie projektantek! :) Pozdrawiam :*

      Usuń