No name

19:17:00

Zimno się robi! Z jednej strony mnie to cieszy, bo mogę wreszcie ubrać mój upolowany w Top Shopie płaszczyk :D (na zdjęciu z lumpeksową zdobyczą- paskiem Moschino <3)
Mam PRAWIE do pokazania nową sesję zdjęciową z baletnicową spódnicą, ale zdjęcia jeszcze nie są obrobione, więc jeszcze chwilkę musicie poczekać. A do zrobienia jeszcze podwójna sesja z koronkowymi sukienkami, o których już Wam wspominałam wcześniej.

A tak odbiegając od tematu, wczorajszy dzień tak jak się zapowiadał bardzo miło, tak też się skończył :) Było kino- zamiast na Pamięć absolutną poszliśmy Teda i decyzja była dobra ;) Pośmiałam się i trochę rozerwałam. Było to zdecydowanie potrzebne, bo dziś niestety spadło na mnie kilka znienawidzonych projektów na uczelnie ;/ No to wracam do pracy!


 lumpeksowa zdobycz!!! <3


Miłego weekendu!!!

You Might Also Like

4 komentarze