Koronkowe sukienki

00:07:00

W ostatnim poście chwaliłam się, że wreszcie mam wolne. Otóż, już nie :p Oczywiście w mgnieniu oka mój kalendarz zapełnił się ponownie. I jeszcze przez tą pogodę jakiś katar mnie dopada :( Kończąc narzekanie, muszę przyznać, że ogólnie rzecz biorąc dzisiejszy dzień był bardzo udany. Udało się nam zrobić sesję zdjęciową z koronkowymi sukienkami, które ostatnio uszyłam :) W sesji pojawiły się również moje nowe dodatki, czyli moro szaliczek i kołnierzyk z ćwiekami. Sesja odbyła się na parkingu, który kolorystycznie fajnie dobrał się do moich sukienek :D

fot. Rafał Nowosad
koronkowa sukienka- Parasola
szaliczek moro- Parasola
broszka z błyskotek- Parasola
buty- Deichmann
koronkowa sukienka- Parasola
szaliczek moro- Parasola
broszka z błyskotek- Parasola
buty- Deichmann

koronkowa sukienka- Parasola
kołnierzyk z ćwiekami- Parasola
kopertówka- Parasola
buty- Deichmann

 koronkowa sukienka- Parasola
kołnierzyk z ćwiekami- Parasola
kopertówka- Parasola
buty- Deichmann


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Śliczne obydwie ale moim zdaniem powinny być odrobinę krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często słyszę, że moje sukienki powinny być krótsze :) Niestety, jestem maniaczką długości midi ;D Dzięki za odwiedziny bloga! :)

      Usuń
  2. Piękne sukienki, profesjonalne zdjęcia:)
    szczególnie pierwsza mnie urzekła- subtelna kolorystyka:)
    aaa... no i nie wiem czy wiesz ale jesteśmy na jednej stronie w najnowszym wydaniu "szycie jest proste":)
    bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :D Ojej!!! :D muszę koniecznie to sprawdzić!

      Usuń
  3. przepraszam za zamieszanie niestety omyłkowo wspomniałam o publikacji u Ciebie...
    przepraszam jeszcze raz, już się poprawiałam zaraz w następnym komentarzu ale się nie pojawił...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka mnie zachwyca, w połączeniu z kołnierzykiem wygląda podwójnie oszałamiająco :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń