Zdobiony kołnierzyk

20:13:00

Dziś chciałabym Wam pokazać kolejną rzecz, którą zrobiłam na Cekinadę :) Jest to zdobiony kołnierzyk, będzie na pewno jeszcze kilka innych, ale ten otwiera mini kolekcję.

Poza tym robiąc porządek w garderobie przyszło mi na myśl, żeby wyprzedać kilka moich ciuszków, które były tak zwanymi nietrafionymi zakupami typu "kiedyś się w to zmieszczę" lub "kupię do tego resztę zestawu i będzie jak znalazł". Jest tego 2 worki :D

No więc to tyle na dziś, miłego wieczoru!


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Robisz fantastyczne rzeczy! Naprawdę, chylę czoła i inne takie, bo Twoje projekty robią wrażenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, ze całkiem fajnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołnierzykami akurat się nie zachwycam, jakoś ten trend mnie nie porwał, ale zrobiłam wielkie oczy gdy przeczytałam, że masz 2 worki nietrafionych zakupów :o życzę powodzenia na cekinadzie, żeby wszystko się sprzedało :)

    OdpowiedzUsuń