WorkWorkWork

07:23:00

Ciągle przygotowuję się w ostatnich dniach na Cekinadę, do której, nie ukrywam, mam dość duże nadzieje co do sprzedaży ;) Niestety, w wakacje nie dostaję stypendium i klepię bidę :D
Zrobiłam też ulotkę, którą chciałabym Wam dziś pokazać, poza tym czeka mnie jeszcze 'dopieszczenie' ręcznie robionych metek, zrobienie kilku kołnierzyków z perełek, poprawki rzeczy ze starych kolekcji, dorobienie papierowych toreb, pójście do drukarni...OMG. OK, sporo jeszcze przede mną :D Dobrze że dopiero 7 rano, może się wyrobię do soboty :D Trzymajcie za mnie kciuki!


I jeszcze oferta dla Was!

mam do sprzedania Gruper na 3 treningi na Power Slim Active oraz zabieg elektrostymulacji w kapsule Power Slim Studio (na 3 partie ciała) w Studio Pięknego Ciała Excellent w Szczecinie o wartości 49zł (wartosć zabiegów w salonie 200 zł) , SPRZEDAM ZA 25zł ;) 
Czy ktoś by był chętny?




You Might Also Like

0 komentarze