Silver maniac!

15:23:00

Co jakiś czas dopada mnie jakaś "modowa obsesja" :D Obecnie jest to kolor srebrny, bardzo wyrazisty i błyszczący, najlepiej w wydaniu total look. Już zakupiłam sobie srebrną ramoneskę, a teraz przyszedł czas na uszycie czegoś z tym właśnie motywem. Udało mi się znaleźć bardzo fajny materiał- nie siepie się, łatwo się przeszywa i fajnie nadaje się do robienia różnego rodzaju ażurów. Zrobiłam sukienkę typu baby doll z właśnie ażurowym kołnierzykiem- z przodu ma 3 plisy a z tyłu jest cała udrapowana. Podoba mi się osobiście i czuję się w niej dobrze, myślę, że przeżyje ze mną niejedną wakacyjną imprezę :D Poniżej pokazuję Wam niestety na razie dość marne zdjęcia materiału i sukienki, choć na profesjonalną sesję będziecie musieli troszkę poczekać, bo pomysł na nią jest dość skomplikowany :)

I na koniec apel ode mnie- nie bójcie się odważnych kolorów, tkanin i błysku! Przecież od tego są wakacje, żeby wreszcie trochę poszaleć modowo :)




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Materiał faktycznie dość odważny i o to chodzi! jestem na tak! Czekam zatem na zdjęcia i stylizację z sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia będą w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń