Czuję miętę!

17:42:00

Czuję miętę! Wszędzie ;) Kupiłam wielki kawał miętowego (lub jak kto woli seledynowego) materiału i dziś zmobilizuję się, żeby uszyć z niego sukienkę. Jeśli go wystarczy, zrobię też bluzkę połączoną z cielistym tiulem <3 Poniżej prezentuję Wam kilka inspiracji w tym cudnym kolorze i ten mój materialik. Oszalałam też na punkcie kołnieżyków typu "piotruś pan" (to są te pensjonarskie okrągłe). Moja miętowa sukienka właśnie taki będzie posiadała :)
Zaopatrzyłam się też w baardzo wiosenny kawał materiału w kwiatki-ma fakturę taką lekko dzianinową i elastyczną, więc będzie to dla mnie nowość-zawsze szyłam raczej ze sztywnych kawałków.
Dostałam też świetny prezent-książkę o szyciu i z niej dowiem się wreszcie JAK szyje się te nieszczęsne kołnierzyki ;)

Nie wiem jak Wy, ale ja osobiście wykonuję wręcz heroiczną robotę, żeby w ogóle zwlec się rano z łóżka, pogoda wcale nie sprzyja na robienie czegoś kreatywnego, ale mam zamiar zniszczyć tą złą aurę!!! :) Trzymajcie kciuki, żebym dziś nie usnęła nad maszyną ;*

miętowe cudo, które stanie się sukienką 

INSPIRACJE:


Mint

Mint przez parasola z wykorzystaniem neon watches
Versace pleated dress
€4.728 - luisaviaroma.com

Francesco Scognamiglio lace blouse
€799 - luisaviaroma.com

Sparkle Fade sheer chiffon blouse
$59 - urbanoutfitters.com

River Island tie front shirt
£15 - riverisland.com

J Brand jean jacket
£330 - harveynichols.com

Eberjey nylon panty
$24 - journelle.com

Miu Miu leather zip wallet
$415 - net-a-porter.com

Bee Charming birthstone jewelry
$45 - maxandchloe.com

Timex 80 neon watch
$57 - asos.com

1928 engraved jewelry
$20 - 1928.com

Barton Perreira aviator sunglasses
$480 - openingceremony.us

Res-Q Ointment
£5.99 - debenhams.com

Zola Sandal
£75 - lkbennett.com


A to moje nowe logo ;) Też w gamie moich ulubionych barw C;


A to kwiatkowa zdobycz:


I wspomniana wcześniej super książka:


Pozdrawiam, Kochani! :*



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Miętowo...cudnie:]taki delikatny..mmm

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie coś nowego! :) Mobilizacji sobie i Tobie oczywiście rzyczę, w ten trudny, bezaurowy i deszczowy czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iście miętowe cudoooo!!:) Trzymam kciuki za Twoją mobilizację, i za naszą też;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale będzie cudnie :) Czekam na rezultaty!

    OdpowiedzUsuń