Kontynuując...

22:21:00

Następną rzeczą, którą chciałabym się z Wami podzielić jest efekt mojego udziału w konkursie Łucznika ( jest to producent jednej ze starszych maszyn do szycia) . Tematem zadania był projekt stroju/dodatku/etc. w stylu orientalnym. Główną nagrodą była maszyna do szycia (na ktora bardzo liczyłam, bo moja juz ledwo zipie..), której niestety nie zdobyłam, ale wpadło mi wyróżnienie, z którego bardzo sie cieszę, bo był to pierwszy konkurs projektancko-modowy, w którym brałam udział ;) Ponizej widzicie zdjecie sukienki, która zapewniła mi to wyróznienie.
A ja tymczasem zabieram się do obliczania wykroju na kolejną sukienkę, tym razem już nie na żaden konkurs;) Ciekawe ile mi zostało w głowie po warsztatach, mam nadzieję, że powtorzę te wszystkie skomplikowane różności, które tam poznałam!

sukienka- Parasola
fot. - Parasola
niezawodna modelka - Magda Kornatowska (http://atogrzywa.blogspot.com/)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetna sukienka i gratuluję wyróżnienia a także postępów krawieckich ;) Ja na razie porwałam się na uszycie torby, ale marzy mi się także uszycie sukienki. Zobaczymy, może coś z tego wyjdzie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontynuuj, kontynuuj - przyjemnie się podziwia Twoje projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Wam wszystkim :) Właśnie takie miłe słowa mnie motywują żeby dalej robić to co robię :*

    OdpowiedzUsuń