Neony, neony

19:09:00

Dzis wreszcie doszla paczka z moimi materiałami ! Mam kawał żółtego i pomarańczowego oraz fuksjową siateczkę i żółciutką koronkę :) Projekty juz narysowane, teraz tylko zmobilizować sie do pracy... Kurcze, gdybym miała własną krawcową i worek pieniędzy byłoby dużo łatwiej ;D No cóż, moze uda mi się podzielic czas między moją pracę dyplomową (notabene nieźle w polu... :| ) i pokaz mody :O Jestem przerazona nawałem pracy, no ale jakos trzeba isc do przodu.

Mam kilka informacji dotyczących pokazu - będzie 11 czerwca w Poznaniu ( ul. Gołębia 8- szkoła baletowa). Modelkami będą baletnice, będziecie mogli zobaczyć 10 moich strojów.
Cena biletu niestety dość spora- 60zł , jest to impreza charytatywna, więc chyba warto :) Początek imprezy o godzinie 17. Jeśli ktoś z Was ma ochotę przyjść, będzie mi bardzo miło! :)

You Might Also Like

2 komentarze