Time to work :)

11:30:00

Wreszcie po wspominanej wczesnej sesji, wiec mogę się zabrac do pracy bardziej przyjemnej, czyli modowej oczywiscie ;) Juz szykuję szkice, zbieram materiały, nitki, inspiracje, dodatki i niedlugo zabieram się do szycia . Mam zamiar wziąc udzial w castingu w 13Muzach (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150172103077646&set=a.303763737645.192121.271880827645&theater ), w ktorym mozna wygrac potrfolio modowe i udzial w pokazie ! Na castingu trzeba pokazac 3 stroje, a na pokazie 6, wiec skoro jest jeszcze prawie miesiąc, to chyba dam rade, w razie czego pokaze cos z zeszlej kolekcji :) A kolejny duzy pokaz mody z Polą Ilowicz (http://pola-ilowicz.blogspot.com/) juz 15 kwietnia w starym City ( "Pierwsze Miejsce" ), jest to piątek, więc mam nadzieje ze licznie przybędziecie :)

Chcialabym Wam polecic jeszcze blog Grzywy, na ktorym znajdziecie troche mody, troche muzyki, trochę grafki i mnostwo innych ciekawych rzeczy! http://atogrzywa.blogspot.com/ Polecajcie go też swoim znajomym, myślę, że taki talent trzeba rozreklamować!




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Fajny warsztacik krawiecki i jaki uporządkowany :)też mi się taki marzy, bo na razie szyję, gdzie akurat można :) p.s. zapraszam na losowanie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie! zazdroszczę porządku bo u mnie wszystko jest wszędzie!
    mam bloga o podobnej tematce więc myslę ze może cie zainteresuje :)
    zapraszam
    www.mindfacture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szyję na Janome 423S ale zaczynałam także na Łuczniku. Ech, daaawno to było :)

    OdpowiedzUsuń