Jak to nosić?!

18:00:00

Zbliżają sie mrozy i śniegi, wiec chyba niejedna z Was zastanawia się, jak nie powtórzyć katorgi z zeszłego roku, czyli przemakania butów całodobowego marznięcia. Nie jestem fanką butów EMU, wręcz nie przepadam za nimi, ale pierwszy raz w zyciu, tej zimy, chyba postawię raczej na wygodę. Tylko jak to nosić, zeby nie wyglądać tandetnie? Oto pare propozycji, może któraś z Was akurat skorzysta;) Po krótce mogę jeszcze dodać, ze lepiej zestawiac tego typu buty z prostymi fasonami, można zestawic je z folkowym stylem, bardzo fajnie to wygląda- nawet w przypadku spódnicy czy sukienki. Jesli chodzi o płaszcz, ta sama zasada- bez szaleństw, raczej prostota. Niestety, przez to, ze wiele pseudo stylowych plastikowych 'gwiazd' nosilo te buty, kojarzą sie one raczej jeszcze gorzej niz mozna by sobie wyobrazac, ale polecam wam podpatrzenie jak zestawiala je Sienna Miller i Sarah Jessica Parker, czy nawet Ashlee Simpson, można sie troche tym zainspirowac ;)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. neh, ja noszę dosłownie ze wszystkim, bo nie ma lepszych butów na całym świecie. mam właśnie takie bronte choc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zastanawiam sie nad czarnymi, ale nie moge się zdecydować na długość :) Do kolan na pewno praktyczniejsze ze względu na śniegi, ale te krótsze jakoś wizualnie mi bardziej odpowiadają, eh co tu zrobić! :D

    OdpowiedzUsuń