News! News!!!

23:49:00

Ojej! Właśnie dostałam super propozycję! Napisano do mnie z Arcyradia (http://arcyradio.pl ), czy chciałabym wziąć udział w audycji o modzie pt. "Gatki-Szmatki". Oczywiście się zgodziłam :) Więc słuchajcie od 16 do 17 we wtorek 23.03.2010r właśnie na podanej przeze mnie wcześniej stronie :) I nie śmiać się jak mi się zacznie plątać język... ;p Będę jeszcze nie raz na pewno o tym gadać i przypominać więc nie musicie od razu wisywać w kalendarz ;p żaruje -_-

A co poza tym-oczywiście sajgon na uczelni z wybieraniem promotora. Jutro chyba sie wyjaśni kto poprowadzi  mój dyplom. I mam nadzieję ten KTOŚ będzie chciał poprowadzić mój wymarzony temat Dom Mody :)

I jutro wreszcie inspiracje (http://www.inspiracje.art.pl/ ) i wyczekany długo pokaz mody. Słyszałam, że to poważna sprawa więc czemprędzej pobiegłam kupić specjalną na ten moment kreację, żeby błyszczeć w ewentualnych fleszach :D. No to tyle notatki na dziś, niestety bez zdjęć prac. W najbliższym czasie mam nadzieje uda mi się zrobić jakieś nieohydne zdjęcia nowozrobionych korali i takiej śmiesznej opaski na oczy do spania, którą zawsze chciałam mieć :D xoxo

You Might Also Like

0 komentarze