CPH

20:21:00

Moja duńska podróz jeszcze sie nie skonczyla ( na szczescie ) , ale udalo mi sie dorwac tak piekną rzecz, ze musiałam zerwac z moją tradycją oderwania od wirtualnego świata kiedy odpoczywam i pojawic sie tu jednak pokazując moje nowe dziecko :D Bylam w raju. TAK ! Najwspanialszy sklep z mterialami i innymi cudnymi akcesoriami do handamade... i jest tu tych sklepow milioooony :O Moj skromny budżet, ktory pokrył niemal calkowitą odnowę garderoby ( co mnie bardzo cieszy ^^ ) , pozwolil mi na zakupienie jedynie małej częsci tych materiałow, ktore tak bardzo mi sie podobaja... $.$ Ale i tak jestem zadowolona, zauroczył mnie ten wzór od pierwszego wejrzenia :) Zrobilam z niego ekotorbe, ktora pokaze juz niedlugo :) A wiec, napawajcie oczy tym cudenkiem, a ja tymczasem wracam do moich kopenhaskich przyjemnosci , pa! xoxo


Serwis i naprawa ekspresów do kawy Uno Espresso

You Might Also Like

0 komentarze