22:11:00









iiile sie dzialo! niestety jest juz po open'erze ;c ale jest co wspominac. oczywiscie bylo extra. pomijajac to, ze koncerty byly przeswietne, dodatkowa atrakcja dla mnie bylo gapienie sie na ludzi ktorzy wygladali po prostu super! serio, czasem tak sie zapatrzylam, ze przez chwile milklam i bylam troszke nieobecna;p ale ile inspiracji wynioslam za to! hit to dla mnie opaski na czoło, oczywiscie od razu zakupilam w pobliskim gdanskim h&m-ie :] . zauwazylam ze strasznie duzo ludzi nosilo tzw torby-nerki tak zalozone przez ramie na bok. ale jeszcze nie zdecydowalam czy mi sie to podoba, wiec na razie nie zgapiam ;p. szokiem bylo dla mnie jak wiele pieknych ludzi moze byc w jednym miejscu, hehe... kazdy tak wystrojony ze o matko. ale oczywiscie bylam tym zachwycona, zeby nie wyszlo ze na nich narzekam, a skąd! u chlopakow krolowaly raczej słomkowe male kapelusze, rurki, kolory, kolory i kolory. no i fryzurki troszke dluzsze takie, robione na the kooks ;). a oczywiscie po koncercie tego zespolu, gdzie wokalista nosil opaske, widac bylo ze nagle stala sie ona bardzo popularna ;p dziewczyny wygladaly ciekawie, chociaz niektore byly prawie identyczne. byly wlosy albo bardzo dlugie, albo boby, albo krotkie a'la robyn. niestety duzo mialo taki jasniutenki blond jak ja i grzywunie tez taka ;C no ale trudno sie mowi :D zrekompensowalo mi to pewne najwspanialsze wydarzenie na swiecie, a mianowicie-UWAGA- mala sesja zdjeciowa do wysokich obcasow! tak tak C: podchodzi do mnie i siostry dziewczyna i mowi "hej dziewczyny, robie mode dla wysokich obcasow, moge was sfotografowac?" no i ja w tym momencie UMARLAAAAAM ! tak sobie przed opener'em po cichu marzylam ze facehunter mnie zauwazy czy cos, ale oczywiscie nie sadzilam ze to sie jakos sprawdzi. no i usiadlysmy sobie w tych naszych pieknych kaloszkach, z opaskami, wystylizowane jak szczury na otwarcie kanalu, to i pozujemy! mowi do mnie fotografka- odgarniaj wlosy reka, zrob mine jakbys sie zastanawiala, wpatruj sie w dal, pokaz paznokcie!!! i takie tam:D ja w ogole sie poczulam jak gwiazda i robie te swoje miny w najlepsze;p zrobila chyba z miliard zdjec. potem mialysmy wypelnic ankiete, podpisac zaswiadczenie no i teraz czekam :) mam nadzieje ze wkrotce zadebiutuje w prasie ;p super super!
no a jesli chodzi o koncerty, to oczywiscie najlepiej mi sie sluchalo KoL, bo to przeciez soundtrack moich ostatnich miesiecy zycia! zaskoczona bylam pozytywnie the gossip i basement jaxx, tyle energii przekazali publicznosci, ze wszyscy bawili sie extra. za to zal mnie ogarnal na MOICH crystal castles ;C wylaczyli telebimy i swiatlo na scenie... no comments. pewnie costam jeszcze napisze o wrazeniach z koncertow, ale jak na razie to juz nie mam sily ;p
po powrocie, z przykroscia stwierdzam, ze OPALILAM SIE =.= teraz tylko czekam az zniknie. ale opalenizna chyba dobrze wplywa na wzrost inwencji tworczej w glowie, bo mam teraz milion pomyslow na rozne ciekawe rzeczy . wczoraj przerobilam sobie stare trampeczki,wyszly raczej fajnie, na zywo wygladaja ciut lepiej niz na zdjeciu :D a za niedlugo zabieram sie za zrobienie jeansowej marmurkowej kurtki (albo kamizelki, jeszcze sie zastanawiam czy obciac rekawy ;p), z takiej starej, ktorej nie nosze, bo w zarze ostatnio taka swietna przymierzylam, ale szkoda bylo mi na nia pieniedzy, wolalam kupic najpiekniejsza na swiecie torebke ^^. czeka mnie wobec tego eksperyment naukowy z wybielaczem , mam nadzieje ze nie zrobie sobie tym krzywdy :O
no wiec prezentuje buciki i koncze na dzis ;)

You Might Also Like

0 komentarze