22:55:00


no nieee no nieee no nieeeee x.X SESJA (rozszyfrowanie System Eliminacji Studentow Jest Aktywny jakos niezwykle mnie zawsze smieszyl ;] zal). oczywiscie wydzial architektury jest tak wspanialomyslny, ze chce zrobic swoim studentom super ulatwienie i zrobic sesje przed sesja zeby miec wolne w sesji. ekstra ulatwienie, to fantastycznie kapitalnie ze akurat wtedy, kiedy my bedziemy miec wolne, cala reszta bedzie sie uczyc i na odwrot o.O moj organizm chyba przystosowal sie jednak do tego trybu innych uczelni, bo juz trzeci dzien nie robie NIC, ogladam ciagle seriale, chodze tu i tam, obijam sie, mysle o niebieskich migdalach, w glowie mi nie nauka ;p troche zal, ze w poniedzialek mam oddanie projektu, w srode ze 2 egzaminy, poza tym przyszly tydzien to czysty mord na studentach, dzieje sie WSZYSTKO. hmmm nawet jak sobie to wszystko uswiadomilam, nadal nie chce mi sie popracowac. aczkolwiek, nadal bije rekordy snu :D wczoraj jak polozylam sie spac, nawet nie dalam rady przebrac sie w pizame, po prostu umarlam w objeciach koldry, budzac sie rano z nadmiaru snu;p no i dzis tak rozkosznie leniwie ah. jutro bede zmuszana wziac sie do pracy ze wzgledu na moja wspolgrupowa kolezanke. no trudno, grunt ze dzis jeszcze jest po mojemu ^^ to wracam do czytania internetu i ogladania sexu w wielkim miescie (niestety 3 seria, zapomnialam, ze ta jest najmniej ciekawa, no ale trudno, jak juz jest to nie pogardze :D )


You Might Also Like

0 komentarze