18:01:00



APSIK!!! co za okropny katar T.T no tak to jest jak sie nie dba o zdrowie, sama jestem chyba sobie winna ;] no ale kit z tym, trudno, nie jest jakos masakrycznie.

wczoraj to mialam dziwny dzien ;p spalam do 15, czyli zostal pobity moj osobisty rekord. zanim sie wygrzebalam z lozka to juz tez troche czasu minelo, potem stwierdzilam ze i tak nic juz konkretnego zrobic sie nie uda, wiec pojechalam zglosic reklamacje butow, czego nie udalo mi sie zrobic, aczkolwiek przy  okazji zrobilam bardzo udane zakupy^^ potem w domu juz poczulam ze robie sie chora, wiec na poprawienie nastroju po raz setny obejrzalam 'sex and the city' i pierwszy raz w zyciu podzialal na mnie dosc mocno wzruszajaco (biedna carrie, jak sobie przypomne.. ;C ) ;p.
no a dzis juz bardziej owocnie, bo zrobilam sobie 2 rendery do mojego domeczku. ledwo patrze, ale jakos nie chce mi sie lezec. jeszcze zadania na rzezbe moze sie uda porobic x.X 
a tak poza tym, strasznie sie zafascynowalam robertem doisneau, jeny ten to mial talent. no i horst tez! ha! moze kiedys tak ktos bedzie o mnie mowil ;p no to na razie tyle mam do powiedzenia c;  

You Might Also Like

0 komentarze